دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد
سرخط خبرها

طنز | جبران کسری بودجه در ۳ سوت!

  • کد خبر: ۴۵۳۲۰
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
طنز | جبران کسری بودجه در ۳ سوت!
امروز تصمیم گرفته‌ایم دستور پخت «جبران کسری بودجه» را خیلی مختصر و مفید به شما آموزش دهیم.

ارژنگ حاتمی | شهرآرانیوز، امروز تصمیم گرفته‌ایم دستور پخت «جبران کسری بودجه» را خیلی مختصر و مفید به شما آموزش دهیم.


مواد لازم: بازار بورس یک عدد، یک‌عالمه سهام شرکت‌های دولتی، مقداری امید، تدبیر به میزان لازم، عرضه اولیه چندتایی، گشایش به سلیقه خودتان (هرقدر بیشتر، بهتر).


در ابتدا «بازار بورس» را به‌همراه بخشی از «امید»‌ها در قابلمه‌ای بریزید و شعله گاز را تا انتها حسابی زیاد کنید. امید‌ها و بورس را هم‌بزنید تا مبادا شاخص بورس سربرود. زمانی که شاخص بورس حسابی داغ شد و به بیشتر از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید، یک‌عالمه «سهام شرکت‌های دولتی» را در آن بریزید و همچنان هم بزنید تا سهام شرکت‌ها به خورد بازار بورس برود.

در مدت زمانی که سهام شرکت‌ها را در قابلمه می‌ریزید، هرزمان دیدید محتویات قابلمه می‌خواهد سربرود، مقداری امید به آن اضافه کنید؛ مثلا بگویید تنها شاخص سبز در جهان ما هستیم یا بگویید مردم همه‌چیزشان را به بورس بسپارند. در طول این مدت، اصلا به حباب‌هایی که روی شاخص مشاهده می‌شود، توجه نکنید.



اتفاقا هرچه حبابش بیشتر باشد، خوشمزه‌تر می‌شود. اگر دیدید قابلمه دیگر ظرفیت اضافه شدن سهام‌های شرکت‌های دولتی را ندارد، مقداری «گشایش» به آن بیفزایید و دوباره در آن سهام بریزید. برای خوشمزه‌تر شدن می‌توانید هرازگاهی چند عرضه اولیه هم به قابلمه اضافه کنید.



آن‌قدر این کار‌ها را تکرار کنید و امید و سهام در قابلمه بریزید که همه سهام‌های دولتی در شاخص حل شود. اگر کارتان را به‌خوبی انجام داده باشید، باید روی قابلمه پر از حباب شده باشد. حالا زیر گاز را خاموش کنید و قابلمه را به‌همراه محتویاتش گوشه‌ای بگذارید و تا چندسالی بی‌خیالش شوید. حواستان باشد که خودتان از آن نچشید. بگذارید چندسالی بماند. وقتی خوب خنک شد و حباب‌هایش از بین رفت، از این غذا به‌عنوان دکور برای منزلتان استفاده کنید.


امیدوارم از دستور پخت ما خوشتان آمده باشد. اوه! از پشت صحنه به من اشاره می‌کنند که یادمان رفت از «تدبیر» استفاده کنیم. اشکالی ندارد، با قدری تدبیر می‌توانید غذایتان را به سلیقه خودتان تزئین کنید.


توضیح پایانی: این دستور پخت هیچ ارتباطی به اینکه وزیر امور اقتصادی‌ودارایی گفت: «در ۶ ماه گذشته توانستیم کسری بودجه را از محل واگذاری‌های سهام شرکت‌ها و دارایی‌های دولتی جبران کنیم»، ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->